منتديات اللؤلؤة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي اللؤلؤة

تحذيـــــــــــــر لكل اللى بيلعبوا اللعبة ( ادخلوا بجد مش هزار )

webmaster
    webmaster
    المدير العام
    المدير العام

ذكر
    احترام قونين المنتدى : تحذيـــــــــــــر لكل اللى بيلعبوا اللعبة ( ادخلوا بجد مش هزار ) 110
    الدولة : تحذيـــــــــــــر لكل اللى بيلعبوا اللعبة ( ادخلوا بجد مش هزار ) Egyptlp2
    هوايتك : تحذيـــــــــــــر لكل اللى بيلعبوا اللعبة ( ادخلوا بجد مش هزار ) Painti10

تحذيـــــــــــــر لكل اللى بيلعبوا اللعبة ( ادخلوا بجد مش هزار ) Empty تحذيـــــــــــــر لكل اللى بيلعبوا اللعبة ( ادخلوا بجد مش هزار )

مُساهمة من طرف webmaster الثلاثاء يناير 20, 2009 9:13 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

انا النهاردة جيت احذركم من حوار السرقة بس هو فى طريقة وبيقع فيها الكتير

بص يا عم

ولنفترض ان الاكونت بتاعك اتسرق يعنى فتحتة ملقتش فية حاجة وانتا مش مدى الباسورد بتاعك لاى حد :

1 - اعرف ان فى KEYLOGER فى جهازك ( طيب الكيلوجر ده بيبقى محطوط انوا يسرق الباس )

شوووووف بقى الغلطة كل الناس اللى بتقع فيها

اول ما هتلاقى الاكونت بتاعك اتسرق هتقوم انتا مغير الباسورد ,, ودى الغلطة اللى الناس بتقع فيها وانا بحذركم والله العظيم حصلت مع ناس كتير

انتا اول ما هتغير الباسورد انتا هتكتب الاجابة بتاعتك وطالما انتا كتبت الاجابة بتاعتك يبقى ربنا يعوض عليك فى الاكونت

انا بقى بنصحك انك اول ما تلاقى الاكونت بتاعك اتسرق هتعمل حاجة بسيطة :
    1 - هتنزل فى اى سيبر وتفتح موقع
    www.joymax.com وتغير باسوردك بسرعة
    2 - هتيجى بقى لجهازك جهازك لازم تفرمتة كلة وتعيد تقسيمة من جديد وتنزل اللعبة من النت من الموقع الرسمى .
    3 - دلوقتى انتا ممكن تفتح الاكونت بتاعك

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 2:44 pm